srijeda, 25. ožujka 2015.

Sličnosti



Ova biskupija nije moje vlasništvo. Nisam ja njezin gospodar. Nitko nije postao kršćanin radi mene. Ovo je biskupija Isusa Krista, a ja sam jedan od radnika na njivi Gospodnjoj. Mogu dati samo ono što jesam i što imam. Mogu dati samoga sebe i svoj identitet koji je nerazdruživo povezan s mojim redovničkim i svećeničkim pozivom.
mons. Ivica Petanjak, novi biskup krčki na misi biskupskog ređenja

Draga braćo i sestre, nakon velikoga pape Ivana Pavla II. gospoda kardinali izabrali su mene, jednostavnog i poniznog radnika u Gospodnjem vinogradu.

Ali uvijek sam znao da je u toj lađi Gospodin i uvijek sam znao da lađa Crkve nije moja, nije naša, već je njegova a on neće dopustiti da potone; on je taj koji je vodi, zasigurno također uz pomoć ljudi koje je izabrao, jer je tako htio.
papa Benedikt XVI., prvo tijekom prvog Urbi et orbija, a drugo tijekom posljednje Opće audijencije
 
Eto, zapelo mi je to za uho, neka novi biskup bude što sličniji Benediktu :)
Neka ga prati blagoslov Marije, majke Crkve, sv. Franje i sv. Kvirina u njegovoj službi.
 
 

Nema komentara:

Objavi komentar

Ako komentirate anonimno, molim vas da stavite neko ime ili nadimak u potpis da bi se mogli razlikovati različiti korisnici.